fräknar på näsan

Idag har solen lyst över Växjö självklart har jag och Jannike passat på att få lite sol på näsan. Alla som känner mig vet att sol på näsan för mig är lika med en massa fräknar :) Mikaela sa en gullig sak till mig idag - När Maddis får fräknar då vet man att våren är här! När jag var liten hatade jag min fräknar men med åren har jag börjat älska dom och nu skulle jag aldrig vilja leva utan dom :)
Jag har ätit årets första glass det blev den nya magnum Mayan Mystica det kommer nog bli en ny favorit glass i sommar!

Ikväll har jag varit duktig och tränat Poxerstrike, jag kan inte riktigt bestäma mig om jag tycker om det passet eller inte. Nu har jag provat på det några gånger och varje gång jag är där tänker jag kan det inte vara slut snart. Jag kanske ska börja gå på något annat på tisdagar istället. 

Dags att springa ner till Anders nu och dricka lite och snacka lite skit. Det har inte kommit någon bebis ännu :( 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback