hur kunde du?

Jag fattar inte hur du kunde, man gör inte så som du gör. Det som du gör mot mig nu, har jag varit med om en gång innan. Jag blir så arg på mig själv att jag gick på ditt skitsnack, samma skitsnack som Jonas sa till mig. DU ger en förhoppningar, sen inser du att det kanske inte var dom förhoppningar du ville ge. För att lätta på ditt dåliga samvete så vänder du allt mot mig, att det är jag som har betet mig illa. Det spelar ingen roll vad du säger jag kommer aldrig tro på att det är mitt fel. Jag vet precis vad du sa till mig för såna ord glömmer man inte. I det här är det bara du som har lekt, jag ville bara få ett ärlig svar ifrån dig. Jag ville veta om jag skulle hoppas eller glömma. Nu vet jag att jag ska glömma.... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback