idag får jag träffa dig

Jag har ännu inte fått träffa den lille, men idag ska jag få göra det då dom kommer hem BB. Jag hade tänkt åka till dom igår kväll till BB men Tessan sa att det skulle komma lite släktingar från Berthrams sida. Då var det bättre att jag kom hem till dom idag då jag kan stanna mycket längre och få ha henne för mig själv :)

Igår följde jag med Mia ut till Bålsta till hennes häst som hon hjälper till att ta hand om. Jag fick rida för tredje gången i mitt liv. Det är lite otäckt, jag frågade Mia vad jag skulle göra om hästen började galoppera - hon sa håll i dig i manen allt var du har, det kändes inte så tryggt.
Igår kväll blev det en lång promenad med mamma&pappa i skogen, hur mysigt som helst.

Nu är det dags att sminka säg och åka iväg till Jakobsberg för att shoppa lite kläder till lille!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback