känslor är inte enkelt

I onsdags kväll blev allt annat en lugn, kvällen började med en lugn förfest hos mig, vidare till ÖGs nationslokal, finns inga ord att beskriva hur det var där. Jag, Jannike och Niklas gick hem till Tobbe på förfest istället där det var mycket trevligt! En kille jag dejtade föra våren var där, jag fick en hel del förklarat för mig varför saker blev som det blev. Det slutade med att han sa att han gärna skulle vilja börja dejta mig igen. Ni sitter jag här och vet inte hur jag ska göra. Ska jag våga börja träffa honom igen, han har sårat mig en gång?

En delen av mig säger att jag ska ge honom en chans, den andra delen säger att inte ska släppa in honom i mitt liv igen för han har sårat mig. Jag orkar inte bli sårad igen, men ibland så måste man våga! Jag vet att han kan vara en väldigt fin kille. Han måste i alla fall bevisa för mig att han menar allvar denna gång innan jag tar fram mina känslor....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback