Mätt&glad

Har precis satt i mig raggmunkar för första gången i mitt liv. Har alltid varit lite skeptisk till att äta det, måste säga att det var gott, åt nog för tre personer :) Nu har våren kommit till Växjö vi har haft sol och varmt i två dagar, hoppas på att det håller i sig ett tag.  
Idag har jag, Fia&Folke varit ute och gått i skogen, dom äckliga grodorna har kommit fram!

Vad hände i helgen? I fredags blev det after school och plump med några klasskompisar. Jag och Johan kom sist :( Jag har inte tur i kärlek eller tur i kortspel, jag tycker att jag borde ha fått nått av det :( Efter förlusten och några cider gick vi vidare hem till Rikard på förfest. När det var dags att gå till Stallet gick jag hem jobbade hela Lördagen på Din Sko. I Lördags kväll skulle jag till Agge på myskväll men jag var för trött för att ens det. Söndagen och Måndagen spenderade jag på bibblan och på gymmet

ÅÅÅ jag borde städa nu ser för jävligt ut, men kom på att jag slipper ännu en dag med det. Har tvättid på torsdag och då kan jag göra dubbelt fint istället :)

Ingen bebis har kommit, idag är det en vecka kvar :)    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback