Nitlott?

Nu är jag trött på att gå på nitlottar, hur svårt kan det vara att hitta någon. Jag rör mig verkligen ute i singel livet, träffar, dejtar. Det kan det aldrig klicka samtidigt från bådas sidor?
Jag skulle ha gått på dejt idag men den dejten blev inställd när jag sprang på honom på bibblan med skitit hår, osminkad och slappar kläder. Fick ett sms en halv timme senare där ha sa att han hade jätte mycket att plugga, men vi kanske kan ses någon annan dag? MIn första tänke är är du så yttlig? sen om han är så ytlig är han verkligen ingen att ha. Jag vill att det inte ska tära på självförtroendet, men det gör det i allafall för stunden.

Kommentarer
Postat av: M.a.m.m.a.J.e.s.s.i.c.a

GodMorgon!
Hoppas du får en bra dag idag :)
Om du är intresserad kör jag en utlottning av en bloggdesign i min blogg just nu, vinnaren bestämmer själv med mig om hur designen ska se ut :)

/Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback