snälla bebis kan du inte komma...

Igår blev jag klar med min essä det är = ledigt till nästa Måndag, hur skönt som helst! Det ända som fattas nu är att den lilla bebisen skulle vijle komma ut till denna värld! Imorgon har min syster gått en vecka över tiden. Snälla bebis kan du inte komma nu så jag kan åka hem till Stockholm och träffa dig!

Idag har jag varit väldigt huslig, har testat på att baka piroger för första gången i mitt liv. Jag måste säga att dom blev väldigt lyckade :) Om ni är snälla kanske ni får smaka!!! :)

Undra vad jag ska göra resten av dagen innan jag ska träna? Kvart i fem ska jag på core och efter det blir det body pump.

Det är upp till bevis nu att du menade vad du sa!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback