start med B-uppsats

idag började B-uppsatsen jag undrar hur vi ska hinna med allt innan den  27 maj då den ska vara inlämnad? Förutom B-uppsats har jag legat ute i solen och njutit av det vackra vädret, det sägas att vädret ska hålla i sig hela veckan ut :) - härligt.

I lördags hade vi avslutningssittning för treorna som blev väldigt lyckad - måste säga att det var den roligaste sittning hittills:)
Jag har lärt mig att man ska sluta skicka sms till varandra det blir bara en massa missförstånd, men jag litar inte på dig ännu!

image266

image268


Jag har så svårt och fatta att min syster har blivit mamma idag, det tar nog ett tag innan det sjunker in. Jag har bara pratat med henne en snabbis idag vet ännu inte hur mycket den lille väger eller hur lång hon är. Tackar gudarna att mms finns nu när det tar några dagar innan jag får se lille.  Bilder kommer senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback