aj min fot

Nu har jag äntligen varit hos doktorn med min fot, smärtan i foten visades vara en inflamation i en fotsena. Jag ska knapra tabletter i en månad tre tabletter om dagen för inflamationen plus 2X3 tabletter alvedon för smärtan och jag fick inte springa något mer fören inflamationen var borta, lugna promenader fick jag ta :)
Nu i efterhand kan jag vara klok och kanske gått till doktorn på en gång när jag började få ont, jag trodde att det skulle gå över av sig själv.

Jag har nu bara lördag och söndag kvar att arbeta denna sommar, hur skönt som helst. Vet inte hur jag ska göra till hösten om jag ska fortsätta jobba extra på Din Sko i Växjö eller om jag ska bara vara ledig på helgerna. Det är ju skönt med lite extra pengar varje månad och med mina klädköp behöver jag den extra tusenlappen i månaden.  
Idag är jag ledig har inget inplanerat på dan men ikväll ska jag träffa Lotta vad vi ska hitta på vet vi ännu inte, det återstår och se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback