en väldigt bra dag

Vaknade upp imorse och dan började väldigt bra,mer säger jag inte ;)  Åkte in till stan för att möta upp Karro för en fika ute i solen, vi köpte med oss kaffe och lite lunch, som vanligt är det alltid lika trevligt att umgås med henne. Jag fick äntligen träffa hennes kille Michel även om det bara var hej hej Madelene heter jag!!


Kvällen forsatte med en trevlig middag inne i stan med Mikaela&Mia, eftersom vi alla tre har väldigt ont om pengar fick det bli Harrys vilket alltid är ett säkert kort, billigt&gott. Jag och Mikaela började planera min tripp till gbg om tre helger också, vi funderar på att gå på Liseberg, där jag aldrig har varit. Det var hundra år sen jag åkte karuseller vet inte ens om jag vågar göra det längre, med åren blir man ju klok ;)  Tack tjejer för en trevlig kväll!!

                                                



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback