fem härliga dagar...

Vilken lycka jag är ledig i fem dagar nu, det ska bli så skönt. Jag invigde min ledighet med att somnna på soffan när jag kom hem från jobbet - så skönt!!! Jag vet inte riktigt vad jag ska göra under dom dagarna jag är ledig, jag och Tessan pratade om att åka till Läppe, men nu när det ser ut som att det dåliga vädret ska fortsätta bestämde vi att vi skulle hitta på lite roliga saker hemma istället. Imorgon ska vi träffas med Magnus och Maria, vi pratar lite om att vi tjejer ska ta och gå ut imorgon kväll. Få se om Tessan klarar av att vara ifrån Moa-Li en hel kväll?

Helgens kräftskiva blev jätte lyckad förutom att det inte hade behövt regna hela tiden :( Vi har tur att vi har två händiga män i släkten pappa och Yngve byggde ett litet tak övet uteplatsen på lördag dag när vi insåg att det aldig ville sluta regna. Bilder kommer upp lite senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback