GB Kille som gör en glad

Ibland kan andra göra en så glad!!! Idag på jobbet åkte jag ner till källaren med skräp, där var en GB kille som höll på glass varor, vi hejade på varandra när jag gick förbi och när jag gick tillbaka ropade han till mig och sa att han hade en sak till mig, då hade han gått och hämtat en glass till mig. Så snällt! Jag åkte upp till Din sko igen och hämtade mer skräp och åkte ner. Den här gången började han fråga mig en massa, bland annat frågade han mig hur många vi var som jobbade idag - fyra sa jag, då gick han och hämtade en hel förpackning med Magnum glassar och sa - se det här som en komplemang!!! Han gjorde min dag till en bra dag!!!! 

Kommentarer
Postat av: Fia

hej gumman

tråkigt med killen, varför nu igen???åhhh vilken otur du har!

Jaja inte värd att hänga i julgranen i alla fall.

Har en utmaning till dig..kolla min blogg..på utmaning

puss

2008-08-02 @ 15:19:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback