lätt road!

Idag vakande jag av att det var någon som la sig på min mage och när jag slog upp ögonen var det lilla Moa-Li med hennes underbara leende - kan det bli bättre?
Dagen har jag spenderat med tessan, Moa-Li och mamma, det blev en liten promenad till Åkermyntan för lite shopping av leksaker till skruttan och sen vidare hem för lunch. Det är ganska roligt att en 4 månaders bebis kan underhålla än en hel dag :)

Nu är det dags att ladda upp inför kvällen, Lisa kommer hit lite senare för vin&tjejsnack innan vi åker in stan för att möta upp Karro. Vi har några ställen att välja på, Patricia, ett ställe, Lemon eller Snaps vi får se vad det blir. Jag sitter och funderar på vad jag ska ha på mig, kjol och en top, eller har jag att välja på mellan två klänningar. Mamma och Tessan tyckte kjolen och topen, men jag tycker min mage syns för mycket ååhh vilket problem eller inte!!! Bara för det ska jag ha kjolen och topen... Sista helgen i Stockholm innan jag åker hem till Växjö!!! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback