Ledig :)

Nu är jag ledig två veckor innan skolan börjar den 1 september, det skulle inte sitta fel om man hade en resa utomlands som bara väntade på en.  Om jag hade haft pengar så skulle jag ta och boka en sista minuten NU och bara åka iväg. Tyvätt så får resan bara finnas i mina drömmar ett tag till!!! Jag kan i alla fall tycka att solen skulle vilja komma fram istället för regnet?

Jag har haft en väldigt lugn helg bestående av fika med Lotta, resturang besök med tjocka släkten och en massa jobb. Det har varit riktigt segt att jobba i helgen, bara tanken på att veta att söndag när jag går därifrån kommer det dröja ett tag innan jag behöver jobba igen har gjort att jag har stod ut. äNr jag kommer hem till Växjö ska jag ringa till Din sko där och säga att jag är tillbaka och vill jobba helger!!! Jag har insätt att jag behöver dom extra pengarna jag får där ifrån!!!

Tjejer nu är det dags att sätta igång med träningen till hösten, känner att byxorna börjar sitta lite för tajt och musklerna har försvunnit.!!! :(   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback