Otrohet

- när jag har ordet otrohet får jag kalla rysningar i kroppen. Otrohet är något som sårar, som sätter spår i en, kanske för alltid? Vad är det som gör att en människa är otrogen? Är det spänningen, lusten eller är det bara att personen i fråga är självisk?

Självisk det är det man verkligen är, man kan inte tänka på den andra personen. När är man otrogen? Är man det när man har en annan person i sina tankar, eller är det mer i fysiks kontakt?


Jag tycker idag att det har blivit mer vanligt, det har hänt att man har träffat en kille ute som det sen har visat att personen i fråga har flickvän. Gör vi tjejer fel som följer med en kille hem/kysser som har flickvän? Ska inte vi tjejer stå på varandras sidor?


När man är otrogen finns det inga bra ursäkter. Jag tror om man är det kan man inte älska den andra personen. För om man älskar någon vill man inte vara med någon annan och man vill inte göra den andra illa!! Ta bort alla dåliga ursäkter fråga dig istället hur du vill ha din framtid.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback