svårt att fatta att du är mamma

Min ledighet fortsätter och jag njuter av den :) Igår spenderade jag hela dan med min älsklings unge Moa-Li och min underbara syster Therese. Jag har svårt att fatta ibland att hon är mamma, min syster som levde rövare och var ute till sex på morgonen och som festar så hon bryter armen. Det lär ta ett tag innan jag fattar att jag inte längre kan ringa henne och fråga om hon ska med ut! Fast bara för man har blivit mamma är det inget som säger att man inte får gå ut ibland och ha skoj med ens vänner. Som sagt, att gå ut ibland och ha skoj med ens vänner, Tessan jag och Maria skulle ha gått ut igår men vi var för trötta och för tråkiga för att orka med det, istället blev det god hämt Thaimat och röd vin.

Jag har haft ont i foten mellan 3 och 4 veckor idag tog jag mig i kragen att ringa doktorn och se om dom hade någon tid till mig, jag fick en tid nästa fredag och blev tillsagd att följa instruktionerna på Iprem förpackningen. Vi får se om det hjälper.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback