blandade känslor

Nu är det inte lång tid kvar tills jag åker hem till Växjö - undra om min lägenhet står kvar? Det är med blanade känslor jag åker ner, det är som man lever två liv ett liv i Växjö och ett här i Stockholm. Jag saknar alla mina vänner nere i Växjö, min lägenhet och att få vara ensam. Jag kommer sakna allt här hemma med och speciellt min lilla skrutt. Sen har det kommit in en annan väldigt bra person i mitt liv som jag gärna skulle vilja lära känna ännu mer innan jag åker ner.

I lördags var jag och tjejerna på jobbet ute och det blev verkligen en lyckad kväll med vin, drinkar, tjejsnack och en massa skaka rumpa på dansgolvet fram tills det var någon som tog min kamera som låg i min väska, jag skiter i Kameran jag vill ha bilderna som var på minneskortet!!! Och bara tanken på att det är någon okänd person som sitter och kollar på korten gör mig så jävla arg!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback