92 år är väl ingen ålder?

Imorgon är det jag som ska ut i julstressen och inhandla mina julklappar, inte så smart att göra det dan innan julafton, det är nog inte bara jag som får pengar imorgon! Jag ska också försöka åka hem till farmor som inte kommer vara med oss på julafton. Hon fyller 92 år i januari hon säger att hon inte orkar komma, det sa hon förra året med men vem var det som kom först och åkte sist? Hon! Jag tänkte åka dit och få henne på bättre tankar. att hon ska vara med oss på julafton.

Idag har jag fått träffa skruttungen Moa-Li även om det bara var en timme, hon är lite sjuk imorse vakande hon med över 40 graders feber. Inte märktes det när jag var där, hon var samma glada lilla tjej som precis har lärt sig vinka till allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback