År 2008

Nu återstår det inte många timmar på detta år. Det har hänt väldigt mycket under årets gång. Jag flyttade för andra gången ner till Växjö, Många personer har passerat under året, några har fått en speciell plats hos mig, ny vänskap har blivit, medan andra har kommit och gått. Det bästa som har hänt under året är att min syster dotter kom till världen. En resa har jag och Mikaela hunnit med, det var inte den bästa resan. I det stora hela har år 2008 haft allt ett år ska ha: Lycka, vänskap, besvikelse, skratt, sorg, utmaning och kärlek.

Jag vill önska er alla ett riktigt Gott Nytt År!

Kommentarer
Postat av: ellinor

gott nytt år!!! bara en vecka innan jag o melle kommer o våldgästar! kramar

2009-01-01 @ 12:46:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback