det sista...

Det har gått över en månad sen du sa att du inte ville träffa mig något mer. Jag har försökt glömma, det har inte gått. Det jag sa till dig i Onsdags menade jag. Om jag hade kommit till dig en vecka efter att du inte ville träffa mig något mer och sagt de jag sa till dig i onsdags, då hade det varit lite konstigt. Men nu har jag haft tid på mig att tänka och fundera och verkligen kännt efter. Jag vet nu att jag tycker om dig mer än vad jag har kännt för någon annan på flera år. Därför pratade jag med dig och bad dig tänka och fundera. För jag vill göra det sista försöket, jag kan inte släppa dig och låta dig gå utan ett sista försök. Jag har gjort det jag har kunnat resten ligger hos dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback