Galen rolig kväll!

Det blev en väldigt sen kväll igår eller man kan ju säga att det blev en tidig morgon! Klockan sex la jag mig i min säng i morse, och det har jag verkligen kännt av idag. Jag hade i allafall en helt galen rolig kväll och det är verkligen värt tröttheten idag. Kvällen börjades hemma hos Natta med vin&ost och en massa skvaller, det var flera månader sen jag träffade henne och vi hade mycket och ta igen. Vid tio åkte jag in till stan för att möta upp Mikaela på en Irländsk pub, planen var att vi bara skulle dricka några glas vin och sen åka hem. Jag har nog nu lärt mig att såna planer inte brukas hålla när det gäller oss två. Vi blev lite festsugan och gick till vårt gamla ställe Oxid som vi hängde på varje fredag lördag innan jag flyttade ner till Växjö. Det blev verkligen nostalgi, samma söta bartender, samma musik, samma vakter, och vi hade lika roligt som förut. Vid tre tiden följde vi med några till fem-stället Patricia där vi dansade loss till rockbandet och drack ännu mer goda drinkar. 

3-4 års gammal bild på oss

Idag har jag och Mikaela haft en bakis dag i min soffa med filmen Sex and The City. Nu ska jag inta soffan igen och där ska jag ligga tills det är dags för att sova. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback