knarr under skona

Jag har precis gått hem ifrån Jannike, snön faller lite lätt och det knarrar när man går:) Snart kanske det går att åka pulka och se om man har sitt barnasinne kvar. Vi har världens bästa backe hemma i Stockholm, undra om jag vågar slänga mig utåt ifrån den när jag kommer hem?

Kvällen igår hemma hos Anders blev en väldigt mysig och lyckad kväll, plump spelandet gick sådär, andra- och sista plats. När jag och mina syskon var små var farmor&farfar ofta hemma hos oss på helgerna och spelade plump med mamma&pappa och själv klart fick vi alltid vara med på ett hörn.


Kommentarer
Postat av: ellinor

får jag o min älskling sova hos dig när vi kommer ner??

2008-12-12 @ 08:17:06
Postat av: Maddis

självklart vännen ¨får ni göra det! Gud så mysigt:)

Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback