konstig dag...

Vad gör min kropp med mig? Jag fick gå hem tidigt idag från bibblan, jag blev helt yr. matt och började må väldigt illa vilket slutade med att jag fick springa på toa och kräkas lite. Elin skickade hem mig, jag gick hem med dåligt samvete för allt jag hade i huvudet var projekplanen och hemtentan som måste bli klar. Nu i efterhand var det nog tur att jag gick hem för jag mådde inte alls bra när jag kom hem! Efter att ha sovit och legat i soffan i några timmar mår jag mycket bättre nu.

Kommentarer
Postat av: ellinor

krya på dig

2008-12-15 @ 17:52:17
Postat av: Anonym

gravid??eller vinterkräksjukan??

2008-12-15 @ 22:11:53
Postat av: fia

gravid eller vinterkräksjukan???

2008-12-15 @ 22:12:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback