Bubbel!!

Varför ska det alltid vara kallt på nyårsafton? Det är nästan den ända dag på året som man har lite för lite kläder på sig med tanke på årstiden, och självklart ska det vara minusgrader, nu får det gärna bli några plusgrader så jag slipper stå ute och frysa vid tolvslaget. 
Jag har ännu inte bestämt vad jag ska ha på mig imorgon, jag har tre klänningar att välja mellan, en svart, en grå eller en vit och det är tre helt olika modeller? Igår testade jag min nyårsfrisyr, det blir nog lockar om jag bara får till min lugg på något bra sätt.
Det som händer imorgon kväll är att det blir trerättersmiddag och en massa bubbel hemma hos min killkompis Jonas med några av våra vänner, vi blir runt 15 personer och hälften av dom har jag aldrig träffat vilket ska bli roligt, det är alltid skoj med nya personer! Gott Nytt År!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback