SPSS nej tack

Idag har vi haft föreläsning mellan 10-17, och jag har blivit ännu mer ovän med data programet SPSS, hur mer jag har försökt lära mig det jävla programet har jag insätt att det aldrig skulle gå och göra en kvantitativ C-uppsats då man måste arbeta med SPSS. NU hoppas jag att jag kan övertala Elin imorgon att göra en kvalitativ C-uppsats då vi måste ändra lite på det vi har skrivit redan i vår projektplan. Håll tummarna!!!
Efter skolan blev det en promenad med Jannike runt sjön, tro det eller ej, det blåste inget:)
Jag har haft trevlig besök av Rickard kväll det blev några koppar tee och en massa pepparkakor och jag var en snäll klasskompis som satt snällt och såg på EM-krönikan 2008!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback