tjuvat

Haha idag har jag och pappa tjuvat en julgran, vi var ute och gick i skogen och där på kanten av stigen låg det en jättefin gran som man inte bara kunde låta ligga. Jag höll utkik att det inte skulle komma någon medan vi sprang till bilen med garanen. Mitt första brott har jag begått idag! Om inte vi hade tagit den hade någon annan tagit den. Jag och pappa fick ett väldigt gott skratt!!
Nu är det dags att börja baka lite julgodis, dricka glögg och lyssna på julmusik. Lite senare kommer Mikaela till mig för lite söndagsmys.


Kommentarer
Postat av: polisen

Så gör man bara inte !! Är det säkert att ni hittade granen i vägkanten!! Underligt!!



God Jul på dej !!

2008-12-22 @ 19:24:30
Postat av: Maddis

Ja det är säkert!

2008-12-22 @ 22:19:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback