Ungdoms disko!

Det blev en väldigt trevlig kväll hemma hos Lisa. Hämtmat, en massa vin och skvaller. Vår söta jobbarkompis Sanja kom förbi med hennes kille Victor. Tiden rann iväg och plötsligt var klockan över tolv. efter mycket om och men vart vi skulle gå bestämde vi oss att vi skulle testa på MP som ligger i Jakobsberg (förort). Nu i efterhand vet jag varför jag inte har varit där på fem år. Lisa sa - det är nog ikväll man ska ljuga om sin ålder med några år. Det var vi gamle tackorna och          18-åringarna! jag måste ändå säga kul hade vi även om det var som en fritidsgård med alkohol. Framåt två tiden kom min snälla lillebror och hämtade oss, hur skönt som helst, på 10 minuter var man hemma i sin säng, nästan som vÄxjö:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback