Världens bästa helg

Jag har haft en kanonbra helg hos Mikaela, var precis det som jag behövde. I fredags blev det köpmat och rödvin innan vi åkte iväg på en förfest hemma hos Frida där jag fick träffa många av Mikaelas vänner som jag aldrig har träffat. Kvällen gick hur fort som helst kändes som vi knappt hann komma innan det var dags att gå ut till ett uteställe som hette exet. Det var hur stort som helst (van med lilla Sivans), jag blev lite förvirrad släppte inte Mikaela ur sikte då det skulle vara jag som inte hittade ut! Det var en jätte trevlig kväll med drinkar, en massa skaka rumpa och trevligt folk!!!

I lördag hade vi en mysig dag på stan, framkallade våra semester bilder från Mallorca och längtade tillbaka till vår regniga semester som nu om man jämför vad vi har här var väldigt solig:)
Vi var även på Lisebergs julmarkand som säkert skulle vara jätte mysig om det inte spöregnade på oss, vi trotsade vädret och gick runt och kollade på alla julsaker, drack varm choklad och köpte ost. Det är nog den dyraste ost jag har köpt, men den är väldigt god!!
Vi hade som plan att även gå ut i lördags kväll men efter att ha kommit hem från en dag på stan, var det ingen av oss som orkade. istället blev det hemma gjord Pizza, chips&dip och film!!
Söndagen spenderade jag på ett tåg med kaos! Varför säljer sj biljetter när det inte finns några sittplatser kvar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback