allt måste stämma

Då var mina fjärilar i magen slut för denna gång. Jag uppskattar din ärlighet! Det kan inte alltid klicka när man vill att det ska göra det. Relationer är svårt, jag tror att det aldrig kommer bli enkelt. Om det hade varit enkelt hur skulle man då veta när man har hittat den rätta? Det är mycket som måste stämma för att det ska kännas rätt. Jag ser vänner omkring mig som tar vad som helst för att dom är rädda att bli ensamma - Jag är hellre ensam och stark, en tillsammans och borttappad i själen.

Jag skulle tycka det var jätte härligt och mysigt att ha någon vid min sida, det är väl det alla strävar efter att ha. Ibland går strävan lite för långt att man glömmer bort vad man igentligen vill ha. Jag tror att det finns någon där ute för oss alla, ibland tar det lite längre tid att hitta honom. Ibland känns det hopplöst att tro på kärleken, jag kommer ändå aldrig sluta hoppas på den rätta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback