hjälp sökes

Någon som är lite teknisk som skulle vilja hjälpa mig? Jag och teknik går inte ihop, hur svårt kan det vara att koppla en sladd mellan TV:n och datorn. Jag har kopplat sladden mellan TV:n och datorn i rätt håll men hur gör jag nu? Det är det jag inte fattar... Det är inge bra att ha litat på ens lillebror och på ens pappa hela livet att dom fixar allt. Det är lite svårt nu när dom bor 50 mil ifrån  mig :( HJÄLP!! Jag är lite trött på att se på film på datorn....

Jag och Jannike har varit en sväng nere i stan på shoppnings tur. Jag hittade en jätte snygg skinjacka som jag vet att jag kommer ha användning av - jag vet inte var jag ska få pengarna? Jag handlade i allafall två tröjor, en vardags tröja och en som man kan ha när man går ut. Kunde inte låta bli, ska fundera på jackan tills imorgon kan bli att jag får ta från spar pengarna!

Dags att få i sig lite middag och sen gå inåt stan på en föreläsning som handlar om att vara anhörig till någon som missbrukar. Hon som håller i föreläsningen är Katerina Janouch, det är hon som har skrivit boken anhörig. Boken var riktigt bra - hoppas på att föreläsningen är lika bra.


Kommentarer
Postat av: Lia Florenz

haha jag är inte heller så teknisk :P

Postat av: Mikaela Olguin

trust me, du behöver en man för att förstå hur du ska göra!

Jag försökte fixa det där i 6 dagar. Efter en vecka kom pappa och tryckte på kontrollen.. då var allt fixat. Hur han gjorde, har jag ingen aning om!

2008-02-28 @ 17:27:51
URL: http://mikz.blogg.se
Postat av: an

haha sorry, men jag kan knappt heller...

2008-02-28 @ 17:29:06
URL: http://nittioniograman.blogg.se
Postat av: Henrik

OK, den enkla förklaringen: du måste få två saker att hända. 1. Datorn ska skicka bildsignalen till tv:n, 2. tv:n ska vara inställd så att just den bildkällan du vill använda (datorn i detta fall) visas på tv:n. Go figure ;)

2008-02-28 @ 17:30:11
URL: http://novembergud.blogg.se
Postat av: tove

är också sjukt dålig på teknik.
men hoppas de löser sig:)

2008-02-28 @ 17:31:39
URL: http://liljaaaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback