Slut velat!

Har länge funderat på hur jag ska göra i påsk, ska jag åka hem till Stockholm eller åka till gbg? Jag har äntligen slutat vela och bestämmt mig att jag åker hem till påsk. Fick en otrolig hem längtan i går kväll och då var valet väldigt enkelt. Ser just nu fram emot att få komma hem och bli lite ompysslad av mamma och pappa, som inte är vanna med att barnen är hemma. Nu när Magnus ligger i lumpen och jag bor 50 mil bort och Tessan som ska få sin egna lilla familj nu till våren.

På Måndag kommer förövrigt mina föräldrar hem från Thailand, vissa har det väldigt bra som kan fara runt i den stora världen.
Jag skulle inte ha någonting emot att packa väskan och dra iväg på en lång resa. Min resnerv börja göra sig påmind. Jag längtar till den dag jag kan få ta min väska och åka iväg!!!!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback