Vår i luften

Åååå vad glad jag blir när solen lyser, finns det något bättre när man känner att våren börjar komma fram? Jag blir glad i hela kroppen, snart tar man fram grillarna och sol glasögonen. Min fräknar på näsan är så välkommen att komma fram!! 

Idag blev det en morgon promenad runt sjön med Jannike och Zack. Zack var riktigt jobbig idag runt sjön, kan kanske bero på att det var jag som höll i kopplet och han ville se hur mycket han kunde jävlas med mig. Han lyckades väldigt bra!! 

Det är så skönt att för en gång skull slippa känna det dåliga samvetet som säger att man borde läsa lite skollitteratur. Vi har inget att läsa fram till tisdag då den nya kursen börjar. Ikväll ska jag dricka vin och fira att man är klar med hemtentan.
Man kanske ska ta och gå ut i det vackar men blåsiga vädret....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback