Växjö!

har snart varit här nere i en vecka. Lägenheten är nästan klar det som behövs fixas är bara lite små saker, men det får vänta tills jag får pengar igen. Det känns i plånboken att man är tillbaka i studentlivet. Jag har 900 kr kvar den här månaden och det är 1 februari idag. I veckan har det blivit några promenader runt sjön med Jannike och Zack. Idag har jag varit på upptäcktsfärd i Smålands skogar med Fia och Folke, ute i igenstans hittade jag min herrgård som jag vill bo i.

Ikväll blir det bio med Jannike Försoning heter tydligen filmen vi ska se - jag har ingenanning om den är bra vet inte ens vad den handlar om.

Den sista person jag träffade när jag åkte hem i höstas var du - den första person jag träffar när jag kommer ner är du. Vad är det vi håller på med?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback