Gudmor!!

Idag frågade Tessan mig om jag ville bli gudmor till Moa-Li, kan man tacka nej till detta heders uppdrag? Jag tror nog inte det! Den 27 september är det Moa-Li som döps i Täby kyrka!


Den här veckan var det helt förbjudet att bli sjuk när vi bara är tre, självklart är det en som blir sjuk. Hon har varit sjuk hela veckan och idag ringde hon och sa att hon var frisk och skulle komma tillbaka och jobba imorgon. För 30 minuters sen fick jag sms av henna då hon berättar att hon har fått febern tillbaka och kommer inte imorgon. Sanja måste vara ledig imorgon för hon har jobbat nio dar irad och alla andra är på semester. Det är jag som är kvar och jag jobbar redan imorgon, imorgon är det jag som får stå ensam i butiken från 10-19 utan rast!! Vi får se om jag överlever dagen?






 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback