Jobb är mitt liv

Det är sjukt mycket att göra just nu på jobbet, den årliga sommar rean börjar idag och jag är ännu inte klar med barn och herr avdelningen och självklart har jag inte kunnat släppa det i natt, har legat och funderat på hur alla skor ska få plats och om jag lyckas trolla bort några modeler. Jag längtar tills denna dan är över då jag får tre dagars ledigt som jag verkigen behöver innan nästa mardröms vecka börjar, då jag öppnar och stänger varje dag.

Föra veckan hade jag en jätte mysig vecka ute på Singö med min kusin, vi badade, solade, åkte båt och åt en massa godis! Veckan slutade också på ett perfekt sätt då jag och Joakim träffades och tog en mysig skogspromenad innan han skulle åka iväg på killsemester till Skåne och Danmark i nästan två veckor. Han fick till och med träffa mina föräldrar, jag brukar egentligen inte låta dom göra det innan jag vet att det verkligen är seriöst, men nu när man bor hemma igen och allt känns som man var fjorton år igen var det lika bra att få det gjort.
Dags att sminka sig och åka till jobbet!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback