räknar dagarna nu...

En dag kvar på jobbet, sen ledig över helgen då jag åker till Läppe med släkten vi ska ha släktkräftskiva!! Det ska bli skoj, jag kommer träffa kusiner som jag inte har träffat på över ett år!! Min mamma har varit snäll och köpt en massa goda saker till mig då jag inte tål kräftor, jag känner mig själv att jag kommer äta några st ändå och sen låta det klia på mig, jag har inte dött av det ännu, jag lär ju inte dö av det i helgen?  
Det som är lite tråkigt är att Tessan, Berthram och Moa-Li inte kan komma till Läppe i helgen, det var nästan två veckor sedan jag fick träffa min lilla rumpnisse :(

Magnus tar med sig sin tjej Maria, hon och jag brukar vara väldigt duktiga på att dricka vin ihop, det kan nog bli ett nattbad på lördag natt om vädret tillåter det!!

Nästa vecka jobbar jag bara två dagar och sen är jag ledig i 5 dagar. Jag vet inte riktigt vad jag ska göra under dom dagarna. Jag och Joakim hade pratat om att vi skulle åka ut till Läppe tillsammans, men nu blir det inte så. När jag tänker efter är jag väldigt glad över att vi inte ska ses något mer, ibland sa min magkänsla någonting som jag inte kan sätta ord på.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback