bruset från vågorna

Det är så mysigt att vara här ute på Singö, idag har jag och Fanny haft en slappa dag, film och tjejsnack snart ska vi fortsätta med film nr två.
Jag tog en jätte skön spring tur vid havet idag för att rensa tankar, havet är så vacket och skrämande på samma gång, det är så mäktigt!! Jag satte mig ner ett tag på en bänk med utsikt över Ålandshav och hörde bruset från vågorna som slog in mot land, jag fick en känsla av total lugn i kroppen och mina tankar stannade upp i några sekunder - härlig känsla!



Vid sjöbodarna

Kommentarer
Postat av: gunilla clementz och din mamma

Hej Maddis!

Vikka fina bilder från Singö! Vi har prel.bokat räkfrossa till på tisdag och tänkte att vi skulle kolla vad du pysslar med. Välkommen hem i morgon önskar Gunilla och din mamma Carina!

2008-07-12 @ 12:03:08
Postat av: Fia

Hej Goding!

Dåligt med uppdateringar tycker jag...kollar ju varje dag gumman!

Vad mysigt Singö verkar vara!

Hur går det med killen? ring och skvallra lite..

puss på dig kompis, saknar dig!

2008-07-16 @ 19:53:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback