Blev det någon dejt?

Vad hände egentligen efter midsommar, blev det någon andra dejt? Ja det blev det, på midsommardagen satte jag mig på bussen hem för att få träffa Joakim en andra gång. Han hämtade mig i Danderyd och därifrån åkte vi hem till  mig och köpte med hos mat och såg på film. Han är trevlig, väldigt lättsam att prata med och snygg haha. Jag träffar honom gärna igen och om jag har fattat hans sms rätt vill han träffa mig med igen. Fast det kan man aldrig vara hundra på, jag har ju erfarenhet av att dom säger en sak och gör en annan sak. Vi har hörts lite efter dejten, men nu har hans kompis blivit jätte sjuk och ligger på sjukhus, han har varit där hos honom. Jag får helt enkelt vänta och se!

Jag har morgon dagen kvar på min ledighet sen är det dags att börja jobba på riktigt, ärligt talat är jag inte sugen på det. Om jag fick bestäma skulle vädret bli bättre och jag skulle få vara ledig lite till, tyvärr får jag inte alltid bestäma. Men nu när jag ska börja jobba igen får det gärna fortsätta regna :) 

Kommentarer
Postat av: Jannike

maddis!! jag vill ha en uppdatering om vem denna joakim är!!! :)

Postat av: Maddis

Självklart!:)Ringer dig! Puss

2008-06-24 @ 16:43:34
URL: http://maddis84.blogg.se/
Postat av: Fia

Jag vill med veta vem denna Joakim är?????

Ring och sladdra, jag är såååå nyfiken

saknar dig

2008-06-26 @ 09:46:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback