dagarna går...

Varför ska det alltid vara dåligt väder när jag är ledig? Jag hade tänkt åka ut till Singö några dagar innan midsommar och sola och bada lite, det är inge roligt att göra det när det regnar hela tiden. Jag slår vad om att det kommer bli fint nästa vecka bara för att jag börjar arbeta på riktigt då!!!

Igår åket jag och Mikaela hem till Tessan där den hög gravida Krisse också var, det blev lunch i Solna centrum och jordgubbbar och hus tittande hemma hos Tessan - det var roligt att få träffa Krisse då det var hundra år sen sist!
Jag och Lotta pratade igår och vi kom fram till att inom 2-3 år kommer många av våra vänner ha skaffat barn, vi kom fram till att det är väldigt tur att vi har varandra för här kommer det inte bli några barn inom minst 5 år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback