Sommarlov i Stockholm

I går eftermiddag tog jag tåget hem till min familj i Stockholm, här kommer jag vara ända fram till slutet av augusti :) Jag är nästan helt ledig fram till efter midsommar har bara några dagar inbokade på Din Sko.

Det är så skönt att få lämna allt skit nere i Växjö, för mig har det varit en ganska känslomässig jobbig vår, nu ska allt glömas!! Mina vänner nere i Växjö har verkligen varit där för mig hela våren, tack för det ni betyder väldigt mycket för mig.

Nu står min Mia i dörren och stressar mig att jag ska bli klar för att åka till Jakan för lite shoppning, Jannike sa en rolig sak till mig igår - Maddis kan du någonsin bli stressad? För du ska alltid , jag ska bara haha!! 
Jag och min pappa har haft en mysig morgon med frukost på altanen som är omringad av syrenhäck, sen sätte han mig i lite arbete på tomten. När jag kommer tillbaka från Jakobsberg ska jag klippa gräsmattan, det gör jag så gärna för jag blir brun samtidigt :) :)  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback