Vad händer...

Varit hemma i Stockhom lite mer än en vecka, livet rullar på, allt känns väldigt behagligt och jag trivs med min tillvaro. Igår blev allt som "vanligt" igen, jag, Mikaela och Mia är på plats i Stockholm det är så här det ska vara. En sommar med mina tjejer :)

Ikväll ska jag ut till Nacka hem till Lotta&Robin (Lotta har blivit sambo) på middag och fotboll, självklart blir det utgång sen. Som vanligt vet vi inte vart vi ska gå, vi ska möta upp några av Robins kompisar och även Viktor från Växjö.
Jag är förövrigt ensam hemma i helgen vilket är jätte skönt, jag har verkligen haft en slappa dag, har legat och läst klart Stig Larssons bok i sängen fram till två - så härligt! Nu är det dags att börja göra sig ordning för ikväll, är det för kallt för att ha kjol på sig?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback