du verkar väldigt bra...

Ännu en helg är snart förbi, helgen blev kanske inte riktigt som jag hade tänkt mig, det blev lite krångel, men i slut ändan blev den bra ändå fick träffa dig och det var det jag ville. Du är trevlig, snygg, charmig jag känner dig ännu inte, jag vill lära känna dig för jag tror att du kan vara en tio poängare. Synd att vi bor många mil ifrån varandra för det försvårar situationen lite. Man får helt enkelt se hur framtiden visar sig. 

I morse vakande jag med trevligt sällskap och att våren var på besök i Växjö, vågar ännu inte tro att solen är här för att stanna för jag lovar att imorgon slår regnet i backen igen. Efter att du hade gått blev det en promenad i solen och lite plugg på en parkbänk med en latte i handen.

Jag tycker inte om den här ovissheten... 25 dagar kvar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback