en bra dag...

Vaknade tröttare än vad jag var igår kväll, gick upp och satte på kaffe på något sätt glömde jag hälla i kaffepulvret i kaffebryggaren - haha det kallar jag trött!
Det har varit en bra dag, på förmiddagen plugg på bibblan, föreläsning om anknytning på eftermiddagen. Ikväll har jag trevligt sällskap av Ellinor som sover hos mig.

Idag till lunch fick jag min efterlängtade sushi, det är så gott! Fick tyvärr ikväll veta när jag såg du är vad du äter att åtta bitar sushi innehåller 5 matskedar socker. Jag har alltid trott att det är nyttigt, vad fel man kan ha :( Egentligen skiter jag i det, ät vad du vill i lagom mängder och träna, då går man inte upp i vikt.   

Jag tror Ellinor vill att jag ska släcka och sova hon ligger redan i bäddsoffan. Idag är det bara 13 dagar kvar... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback