får man ligga kvar i sängen?

Lyckan över att solen hade börjat titta fram försvann i morse då åter regnat är över hos i Växjö. idag är en sådan dag då jag inte skulle ha viljat lämna sängen - regnt, grått, och huvudvärk uuu kan inte bli bättre :(.
Snart är det dags att gå på föreläsning innan ska jag bara få i mig lite lunch. Jag ser fram emot kvällen då Ellinor kommer sova över. Det är alltid lika mysigt att ha henne här, hoppas vi lagar något gott till middagen och kanske någon god efterrätt ;)

Det är minder än två veckor kvar tills jag åker upp till Stockholm - pratade med mamma i veckan och hon sa att vi kanske åker ut till Singö och firar påsk där med mina kusiner. Det skulle vara skönt att få komma ut till skärgården och gå långa promenader vid havet.

34 dagar kvar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback