kloka mammor

Tjejmiddagen i tisdag var jätte trevlig god mat & trevligt sällskap. vakande i går med feber, under dagen blev det bara värre och värre. Jag har typ feber en gång var femte år när jag en gång skull har feber är jag väldigt ynklig och tror att jag ska dö. Det är då man vill att ens familj ska bo lite närmare och inte 50 mil bort. Ringde mamma och grät lite. Mammor är väldigt kloka - Maddis ta en alvedon, drick citron vatten och gå och sov. Vilket jag gjorde. Sov över 13 timmar i natt och i morse när jag vaknade mådde jag mycket bättre. Det känns som att min feber är borta :)

Ska snart gå över till Jannike och dricka te och se på blondinbella som ska vara med på en debatt på SVT ikväll. Är lite nyfiken på den lilla damen. 

28 dagar kvar... Det är inte många dagar kvar heller då jag får träffa min tjocka gravida syster. Undra hur tjock hon är nu?  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback