Sol över Växjö

Idag lyser sol här nere i Växjö, när solen kommer fram lyser även alla människor upp. Ett leende på läpparan kan verkligen göra en glad! Ge oss mer sol så blir vi alla mycket gladare!

Dagens skola är redan över, idag hade vi bok seminarium det gick över förväntat väldigt bra. När ena boken är avklarad är det dags att börja läsa bok nr 2, jag tänker ge mig en läs fri dag det är jag värd!!! :)

Ringde Din sko hemma i Stockholm idag för att se hur deras sommar ser ut och hur mycket jag skulle få jobba. Jag har haft några veckors velande om jag ska jobba på Din sko som ligger nära mig eller jobba på Österåker anstalten även denna sommaren. Det ser bra ut på meritlistan om jag jobbar yttligare en sommar på Österåker men anstalten ligger en timme med bil ifrån mig. Jag vet hur jobbigt jag tyckte det var att åka så långt varje morgon föra sommaren. Jag har i alla fall nästan bestämt mig att jag kommer jobba på Din sko i sommar. Chefen skulle se över hur mycket jag skulle få jobba, sen skulle jag slutligen bestäma mig när jag vet hur mitt schema kommer se ut. 

Dags att gå till affären och fulla på kylen och sen ge sig inåt stan för att träna powerstrike hoppade träningen igår efter mitt härliga allergifall...

36 dagar kvar tills bebisen kommer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback