Stockholm

Det är här jag hör hemma, det är här jag känner att jag lever. Stockholm är min hemstad, det är här jag trivis bäst. Pulsen, alla människor, här finns min familj.
Idag på dan ska jag luncha med Karro i gamla stan och köpa en liten present till bebisen. Jag har saknat Karro jätte mycket. Om Karro hade varit kille då hade jag nog gift mig med henne. Finns nog ingen som förstår mig mer än vad hon gör. Hon dömer en aldrig när man gör sina tokigheter.
Ikväll blir det myskväll med mina två andra älsklingar Mia&Mikaela det var alldeles för länge sedan vi tre sågs. Våra hedliga myskvällar består av te, popcorn och en massa skratt och dumheter. Ibland kan jag tro att vi har blivit fem igen när vi ses. Så underbart:)

Dags och börja göra sig iordning och ta tåget in till alla stressiga människor, I love!!!
22 dagar kvar... Ja just det,  jobbet i Jakobsberg ringde igår och ville jag jag skulle jobba på Lördag, självklart kunde jag inte säga nej, behöver verkligen pengarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback