då var det roliga slut...

Vilken helg det har varit, jag har varit ganska sliten hela dan gick inte upp från sängen fören vid två. Då det blev en promenad med Jannike och Zack. Efter det blev det en fika ute på gräset med Fia, Anders, och Rickard. Det har varit helt underbart väder, fast om jag fick bestäma hade jag tyckt att det gärna hade fått regna idag då man skulle ha kunna ligga inne hela dan och se på film!!!  

Kvällen igår började hemma hos Tobbe där vi såg en del av schlagern innan vi gick ner till fetsival området. Bandet som spelade igår hette Du & Jag, dom var riktigt bra. Kvällen gick så fort kändes som man knappt hann med någonting innan det var slut. Kan inget annat än att säga att den slutade precis så jag ville!! Tyvärr blev det inga bilder igår då min kamera dog!

Grattis mamma på mors dag du är världens bästa mamma. Älskar dig!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback