det finns många tokar...

Jag tror att bibblan kommer bli mitt andra hem under de kommade veckorna. Idag har jag och Ellinor börjat skriva bakgrund, vi har kommit en liten bit på vägen, men ännu är det lång väg kvar innan den är klar. Det känns lite surt att sitta inne om dagarna när solen skiner ute men men jag får ta vara på kvällarna.

Ikväll har jag och Jannike tagit en kvälls promenad runt sjön, det finns ganska många hurtiga människor som springer som tokar runt sjön. Jag har tänkt att när jag kommer hem under sommaren ska jag börja springa minst två gånger i veckan och när jag kommer tillbaka ska jag vara en av tokarna som springer runt sjön. Jag måste nog skaffa mig en spring kompis hemma om jag ska lyckas för jag brukar stanna när det börjar bli jobbigt! Jag och Magnus sprang lite under hösten tillsammans och när jag springer med honom får jag inte stanna för då börjar han skälla och sen måste jag vissa att storesyster är bäst. Tyvärr så har han lite bättre kondis än vad jag har. Är det någon som vill bli min spring kompis?

Jag har ännu inte städar och ikväll kan jag inte skylla på Victor... Dags att ta i tur med disken och sen kanske ta och sova. Klockan åtta imorgon ska jag möta Ellinor på bibblan och börja bearbeta några engelska vetenskapliga artiklar. Fy fy vet inte hur det ska gå? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback