dunder förkyld

Det är ju självklart att jag har blivit förkyld nu när B-uppsatsen är klar, jag minns inte ens sist jag var förkyld. Jag vill inte vara det för solen skiner och ikväll kanske vi ska grilla och gå ut.

I helgen kommer två av mina vänner ner från Stockholm, camilla&Lotta det ska bli så roligt. Det är första gången dom kommer och hälsar på mig sen jag flyttade ner. Det bästa av allt är att dom kommer till min födelsedag!!!! Jag älskar födelsedagar - speciellt min ;)

image326
                                                                 

Det blir nog ingen dag ute i solen för min del, ska ligga inne och läsa B-uppsatsen som jag ska opponera på Måndag vid fyra i eftermiddag ska jag vara frisk så jag kan grilla och ha mysigt med mina vänner. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback